Popularne posty

czwartek, 15 września 2011

Romantyczne nakrycie głowy zamiast tradycyjnego ślubnego welonu?










Welon wpisany jest od lat w tradycję ślubną. Symbolizuje dziewictwo, ale przede wszystkim jest dopełnieniem całego stroju.

Legenda głosi, że tradycja noszenia welonu narodziła się w czasach, gdy rodzice decydowali o zamążpójściu swoich córek, a przyszli małżonkowie poznawali się dopiero na ślubie. Twarz Panny Młodej była tajemnicą dla przyszłego męża aż do ślubu. A kiedy po ceremonii zaślubin okazywało się, że wybranka nie jest urodziwa, Pan Młody nie mógł się już rozmyślić, bo było już po ślubie.
 
Większość Panien Młodych, nie wyobraża więc sobie ślubu bez welonu, ale są też takie, które za nic w świecie nie włożą go na głowę!

Szukając inspiracji sięgamy często do tego co już było. Mnie osobiście urzekają koronki (stylizowane na stare, przedwojenne), pióra i duże kwiaty wpinane we włosy.

Zobaczcie same jak pięknie i romantycznie można wystylizować głowę Panny Młodej używając właśnie koronek, kwiatów i piór, zamiast zwykłego welonu:











Te i inne nakrycia głowy znajdziecie w sklepie internetowym www.bhldn.com




źródło: www.kissthegroom.com



9 komentarzy:

  1. Śliczne! Po tym co tu zobaczyłam nie chcę już welonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mowa o takiej okazji to faktycznie takie nakrycie głowy jest ważne, ale zakłada się je tylko tego jednego dnia. Moim zdaniem jeśli mówimy o męskich nakryciach głowy to bardzo fajnie sprawdzają się kaszkiety męskie https://hatfactory.pl/kaszkiety-na-sezon-wiosna-lato/474-3574-kaszkiet-letni-meski-gatsby-len.html i ja osobiście w nich bardzo chętnie chodzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem przekonana, że od zawsze bardzo fajnymi nakryciami głowy są kaszkiety i ja również takie mam u siebie. Jednak jak widziałam jakiś czas temu kaszkiet damski http://www.kobiecybialystok.pl/kaszkiet-damski-maciejowka/ to już dokładnie wiem jaki będzie mój kolejny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  7. 28 yrs old Help Desk Operator Wallie Durrance, hailing from Longueuil enjoys watching movies like Private Parts and Writing. Took a trip to The Sundarbans and drives a Grand Prix. sposob na tych gosci

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ważne jest także to, aby wybrać odpowiednie obrączki ślubne. Czy macie już wybrane swoje wymarzone obrączki? W ofercie tego jubilera znajdziecie najróżniejsze obrączki ślubne: https://wsliwinski.pl/obraczki-slubne .

    OdpowiedzUsuń